Back office manager/ka - Tajemník orgánů společnosti

Back office manager/ka - Tajemník orgánů společnosti

Back office manager/ka - Tajemník orgánů společnosti

Back office manager/ka - Tajemník orgánů společnosti

Je administrativa vaše silná stránka a chcete se zapojit do týmu OICT, který pomáhá zlepšovat život v Praze? Pak se neváhejte přihlásit a rádi se s vámi potkáme na pohovoru!

Co bude náplní vaší práce?

  • zabezpečovat přípravu jednání podle pokynů předsedy dozorčí rady/představenstva,

  • podílet se na činnostech dozorčí rady/představenstva v rozsahu určeném předsedou a na zpracování jejích výsledků,

  • pořizovat zápisy z jednání dozorčí rady/představenstva a vést jejich evidenci, jakož i evidenci přijatých usnesení a koordinovat a zajišťovat jejich plnění,

  • zajišťovat pro členy dozorčí rady/představenstva servis v otázkách vyplývajících z jejich funkce,

  • zajišťovat další nezbytnou administrativu a organizační úkoly související s činností dozorčí rady/představenstva,

  • plnit další úkoly uložené předsedou dozorčí rady/představenstva,

  • v rámci agendy zajišťovat komunikaci s akcionářem a orgány společnosti,

  • zpracovávat dokumenty týkající se dozorčí rady/představenstva v návaznosti na povinnosti vyplývající z jednacího řádu/stanov společnosti,

  • spolupracovat s právním oddělením na přípravě zveřejňovaných dokumentů (např. podklady pro zápis do OR),

  • koordinační činnost v rámci probíhajících auditů

 

Co od vás požadujeme?

  • VŠ vzdělání / SŠ vzdělání + prokazatelná praxe (výhodou vzdělání v oblasti práva nebo veřejné správy),

  • pečlivost, zodpovědnost, diskrétnost a samostatnost,

  • schopnost aktivně řešit problémy,

  • uživatelskou znalost MS Office,

  • velmi dobré komunikační schopnosti a kultivovaný písemný projev v českém jazyce,

  • výhodou zkušenosti z oblasti corporate governance,

  • výhodou znalost:
    i. zákon č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích
    ii. zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
    iii. zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze

 

Co vám můžeme nabídnout?

  • zázemí významné městské společnosti,

  • atraktivní pracovní prostředí,

  • pružnou pracovní dobu,

  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna,

  • stravenkový paušál,

  • benefitní konto zaměstnance (příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, Multisport karta, benefitní karta) a další výhody,

  • firemní akce a teambuildingy,

  • nástup IHNED, nebo dle dohody

 

Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊

Back office manager/ka - Tajemník orgánů společnosti

Je administrativa vaše silná stránka a chcete se zapojit do týmu OICT, který pomáhá zlepšovat život v Praze? Pak se neváhejte přihlásit a rádi se s vámi potkáme na pohovoru!

Co bude náplní vaší práce?

  • zabezpečovat přípravu jednání podle pokynů předsedy dozorčí rady/představenstva,

  • podílet se na činnostech dozorčí rady/představenstva v rozsahu určeném předsedou a na zpracování jejích výsledků,

  • pořizovat zápisy z jednání dozorčí rady/představenstva a vést jejich evidenci, jakož i evidenci přijatých usnesení a koordinovat a zajišťovat jejich plnění,

  • zajišťovat pro členy dozorčí rady/představenstva servis v otázkách vyplývajících z jejich funkce,

  • zajišťovat další nezbytnou administrativu a organizační úkoly související s činností dozorčí rady/představenstva,

  • plnit další úkoly uložené předsedou dozorčí rady/představenstva,

  • v rámci agendy zajišťovat komunikaci s akcionářem a orgány společnosti,

  • zpracovávat dokumenty týkající se dozorčí rady/představenstva v návaznosti na povinnosti vyplývající z jednacího řádu/stanov společnosti,

  • spolupracovat s právním oddělením na přípravě zveřejňovaných dokumentů (např. podklady pro zápis do OR),

  • koordinační činnost v rámci probíhajících auditů

 

Co od vás požadujeme?

  • VŠ vzdělání / SŠ vzdělání + prokazatelná praxe (výhodou vzdělání v oblasti práva nebo veřejné správy),

  • pečlivost, zodpovědnost, diskrétnost a samostatnost,

  • schopnost aktivně řešit problémy,

  • uživatelskou znalost MS Office,

  • velmi dobré komunikační schopnosti a kultivovaný písemný projev v českém jazyce,

  • výhodou zkušenosti z oblasti corporate governance,

  • výhodou znalost:
    i. zákon č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích
    ii. zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
    iii. zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze

 

Co vám můžeme nabídnout?

  • zázemí významné městské společnosti,

  • atraktivní pracovní prostředí,

  • pružnou pracovní dobu,

  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna,

  • stravenkový paušál,

  • benefitní konto zaměstnance (příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, Multisport karta, benefitní karta) a další výhody,

  • firemní akce a teambuildingy,

  • nástup IHNED, nebo dle dohody

 

Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊

Back office manager/ka - Tajemník orgánů společnosti

Je administrativa vaše silná stránka a chcete se zapojit do týmu OICT, který pomáhá zlepšovat život v Praze? Pak se neváhejte přihlásit a rádi se s vámi potkáme na pohovoru!

Co bude náplní vaší práce?

  • zabezpečovat přípravu jednání podle pokynů předsedy dozorčí rady/představenstva,

  • podílet se na činnostech dozorčí rady/představenstva v rozsahu určeném předsedou a na zpracování jejích výsledků,

  • pořizovat zápisy z jednání dozorčí rady/představenstva a vést jejich evidenci, jakož i evidenci přijatých usnesení a koordinovat a zajišťovat jejich plnění,

  • zajišťovat pro členy dozorčí rady/představenstva servis v otázkách vyplývajících z jejich funkce,

  • zajišťovat další nezbytnou administrativu a organizační úkoly související s činností dozorčí rady/představenstva,

  • plnit další úkoly uložené předsedou dozorčí rady/představenstva,

  • v rámci agendy zajišťovat komunikaci s akcionářem a orgány společnosti,

  • zpracovávat dokumenty týkající se dozorčí rady/představenstva v návaznosti na povinnosti vyplývající z jednacího řádu/stanov společnosti,

  • spolupracovat s právním oddělením na přípravě zveřejňovaných dokumentů (např. podklady pro zápis do OR),

  • koordinační činnost v rámci probíhajících auditů

 

Co od vás požadujeme?

  • VŠ vzdělání / SŠ vzdělání + prokazatelná praxe (výhodou vzdělání v oblasti práva nebo veřejné správy),

  • pečlivost, zodpovědnost, diskrétnost a samostatnost,

  • schopnost aktivně řešit problémy,

  • uživatelskou znalost MS Office,

  • velmi dobré komunikační schopnosti a kultivovaný písemný projev v českém jazyce,

  • výhodou zkušenosti z oblasti corporate governance,

  • výhodou znalost:
    i. zákon č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích
    ii. zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
    iii. zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze

 

Co vám můžeme nabídnout?

  • zázemí významné městské společnosti,

  • atraktivní pracovní prostředí,

  • pružnou pracovní dobu,

  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna,

  • stravenkový paušál,

  • benefitní konto zaměstnance (příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, Multisport karta, benefitní karta) a další výhody,

  • firemní akce a teambuildingy,

  • nástup IHNED, nebo dle dohody

 

Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊

IT

Projektový management

Datová oblast

Interní služby

Top management

Servisní technik – SW specialista (m/ž)

-

Plný úvazek

Servisní technik – HW specialista (m/ž)

-

Plný úvazek

Aplikační správce junior (m/ž)

-

Plný úvazek

Webový vývojář pro pražské weby (m/ž)

-

Plný úvazek

Licenční manažer (m/ž)

-

Plný úvazek

Linux správce (m/ž)

-

Plný úvazek

Node.js Developer pražských dat (m/ž)**

-

Plný úvazek

Windows správce (m/ž)

-

Plný úvazek

*Referall program

Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?

Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru. 

IT

Projektový management

Datová oblast

Interní služby

Top management

Servisní technik – SW specialista (m/ž)

-

Plný úvazek

Servisní technik – HW specialista (m/ž)

-

Plný úvazek

Aplikační správce junior (m/ž)

-

Plný úvazek

Webový vývojář pro pražské weby (m/ž)

-

Plný úvazek

Licenční manažer (m/ž)

-

Plný úvazek

Linux správce (m/ž)

-

Plný úvazek

Node.js Developer pražských dat (m/ž)**

-

Plný úvazek

Windows správce (m/ž)

-

Plný úvazek

*Referall program

Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?

Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.