Referent oddělení front office – senior
Referent oddělení front office – senior
Referent oddělení front office – senior
Referent oddělení front office – senior
Co budete dělat?
Zástup vedoucího oddělení front office a vyřizování agendy v jeho nepřítomnosti
Vyřizování potřebných administrativních úkonů spojených se zpracováním klientských žádostí
Zajišťování odborné péče pro naše klienty
Přípravu a obstarávání potřebných podkladů a materiálů
Práce s hotovostí a platebním terminálem
Další administrativní práce v souvislosti s aktivitami oddělení front office
Obstarávání potřebných podkladů a materiálů pro kontaktní místa středočeského kraje
Rozvoz podkladů a materiálu po kontaktních místech středočeského kraje
Jak si Vás představujeme?
Jste odpovědní, pečliví a samostatní
Máte pro-klientský přístup, jste ochotní, trpěliví a vstřícní
Máte dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
Uživatelsky ovládáte PC
Znalost anglického jazyka (jiných jazyků) výhodou
Zkušenosti s vedením menšího týmu výhodou, nikoliv podmínkou
Řidičský průkaz sk. B s ochotou jezdit po středočeském kraji
Co nabízíme?
Spolupráci na hlavní pracovní poměr ve významné městské technologické firmě
Pracoviště v centru Prahy 1, Škodův palác
Přátelský tým
Zaučení je samozřejmostí
A samozřejmě nezapomínáme ani na běžné benefity: 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, 5 dní osobního volna, benefitní konto zaměstnance – příspěvek na penzijní nebo životní připojištění / Multisport karta / peněžní poukázky)
nástup možný IHNED
Zaujala Vás tato pozice? Paráda, zašlete nám své CV, vybrané kandidáty pozveme k osobnímu pohovoru.
Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. 🙂 Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis.
Referent oddělení front office – senior
Co budete dělat?
Zástup vedoucího oddělení front office a vyřizování agendy v jeho nepřítomnosti
Vyřizování potřebných administrativních úkonů spojených se zpracováním klientských žádostí
Zajišťování odborné péče pro naše klienty
Přípravu a obstarávání potřebných podkladů a materiálů
Práce s hotovostí a platebním terminálem
Další administrativní práce v souvislosti s aktivitami oddělení front office
Obstarávání potřebných podkladů a materiálů pro kontaktní místa středočeského kraje
Rozvoz podkladů a materiálu po kontaktních místech středočeského kraje
Jak si Vás představujeme?
Jste odpovědní, pečliví a samostatní
Máte pro-klientský přístup, jste ochotní, trpěliví a vstřícní
Máte dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
Uživatelsky ovládáte PC
Znalost anglického jazyka (jiných jazyků) výhodou
Zkušenosti s vedením menšího týmu výhodou, nikoliv podmínkou
Řidičský průkaz sk. B s ochotou jezdit po středočeském kraji
Co nabízíme?
Spolupráci na hlavní pracovní poměr ve významné městské technologické firmě
Pracoviště v centru Prahy 1, Škodův palác
Přátelský tým
Zaučení je samozřejmostí
A samozřejmě nezapomínáme ani na běžné benefity: 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, 5 dní osobního volna, benefitní konto zaměstnance – příspěvek na penzijní nebo životní připojištění / Multisport karta / peněžní poukázky)
nástup možný IHNED
Zaujala Vás tato pozice? Paráda, zašlete nám své CV, vybrané kandidáty pozveme k osobnímu pohovoru.
Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. 🙂 Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis.
Referent oddělení front office – senior
Co budete dělat?
Zástup vedoucího oddělení front office a vyřizování agendy v jeho nepřítomnosti
Vyřizování potřebných administrativních úkonů spojených se zpracováním klientských žádostí
Zajišťování odborné péče pro naše klienty
Přípravu a obstarávání potřebných podkladů a materiálů
Práce s hotovostí a platebním terminálem
Další administrativní práce v souvislosti s aktivitami oddělení front office
Obstarávání potřebných podkladů a materiálů pro kontaktní místa středočeského kraje
Rozvoz podkladů a materiálu po kontaktních místech středočeského kraje
Jak si Vás představujeme?
Jste odpovědní, pečliví a samostatní
Máte pro-klientský přístup, jste ochotní, trpěliví a vstřícní
Máte dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
Uživatelsky ovládáte PC
Znalost anglického jazyka (jiných jazyků) výhodou
Zkušenosti s vedením menšího týmu výhodou, nikoliv podmínkou
Řidičský průkaz sk. B s ochotou jezdit po středočeském kraji
Co nabízíme?
Spolupráci na hlavní pracovní poměr ve významné městské technologické firmě
Pracoviště v centru Prahy 1, Škodův palác
Přátelský tým
Zaučení je samozřejmostí
A samozřejmě nezapomínáme ani na běžné benefity: 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, 5 dní osobního volna, benefitní konto zaměstnance – příspěvek na penzijní nebo životní připojištění / Multisport karta / peněžní poukázky)
nástup možný IHNED
Zaujala Vás tato pozice? Paráda, zašlete nám své CV, vybrané kandidáty pozveme k osobnímu pohovoru.
Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. 🙂 Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis.

Volné pozice
IT
Projektový management
Datová oblast
Interní služby
Top management
Aplikační správce junior
-
Plný úvazek
Business Analytik
-
Plný úvazek
Business Analytik pro Mobility tým
-
Plný úvazek
DevOps pro Prahu
-
Plný úvazek
Linux správce
-
Plný úvazek
Node.js Developer pražských dat
-
Plný úvazek
.NET vývojář pro Portál Pražana
-
Plný úvazek
Síťový správce junior
-
Plný úvazek
Windows správce
-
Plný úvazek
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.