HR Specialista (m/ž)

HR Specialista (m/ž)

HR Specialista (m/ž)

HR Specialista (m/ž)

Operátor ICT, a.s. je akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích. Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je např. PID Lítačka a současně inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům.

Do našeho  týmu hledáme pozitivně naladěnou posilu, která hledá různorodou práci a nezalekne se ani většího množství administrativy. Je HR tvou vášní? Hledáš neformální pracovní prostředí a přátelský tým, který ti bude inspirací i oporou? Připoj se k nám a ovlivni s námi budoucnost Prahy!

Co tě u nás čeká?

  • pestrá agenda – kompletní správa personální agendy pro zaměstnance ve svěřených organizačních útvarech společnosti

  • řízení celého procesu životního cyklu zaměstnanců (vznik, změny a ukončení pracovněprávních vztahů), včetně zajištění onboardingu a offboardingu

  • nábor zaměstnanců od A do Z, samostatné vedení výběrových řízení

  • udržování aktuálních dat a osobních údajů zaměstnanců v personálním systému

  • příprava podkladů ke mzdám a pracovněprávních dokumentů

  • spravování evidence benefitů a vzdělávání

  • podílení se na hodnocení a odměňování zaměstnanců a rozvojových aktivitách

  • péče o spokojenost zaměstnanců a každodenní komunikace s nimi

Co od tebe očekáváme?

  • prokazatelná praxe v oblasti HR min. 3 roky (na pozici HR Specialista/HR Generalista)

  • příjemné a profesionální vystupování

  • vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti

  • samostatnost i týmovost, zodpovědnost a smysl pro detail

  • aktivní a iniciativní přístup k práci a touhu profesně růst a vzdělávat se

  • schopnost řešit důvěrné a citlivé záležitosti a dodržovat mlčenlivost, smysl pro diskrétnost

  • schopnost občas pracovat pod tlakem a v krátkých termínech

  • alespoň SŠ vzdělání

  • znalost zákoníku práce

  • základní znalost mzdové agendy

  • předchozí zkušenost s personálním systémem OKbase výhodou

  • pokročilá znalost Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)

 Co ti můžeme nabídnout?

  • zázemí významné stabilní společnosti

  • pružnou pracovní dobu a home office

  • výkonnostní finanční odměnu až ve výši dvojnásobku měsíční základní mzdy ročně

  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna

  • stravenkový paušál

  • benefitní konto (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění)

  • notebook a telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům

  • atraktivní pracovní prostředí a kancelář s výhledem na Prahu (dog & children friendly)

  • plnou zastupitelnost v době tvé nepřítomnosti

  • podpora vzdělávání a profesního růstu

  • možnost seberealizace při tvorbě nových personálních aktivit a postupů (vlastní myšlenky a nápady jsou vítány)

  • firemní akce a teambuildingy

  • nástup ihned, nebo dle dohody

Tvá práce nebude stereotypem, umožníme ti podílet se na rozvojových aktivitách, HR marketingu a digitalizaci personální agendy a společně budeme pracovat na tvém profesním růstu a podporovat tě zejména v oblasti HR, ve které se chceš posouvat. K ruce navíc máme HR asistentku, která nám pomáhá s administrativou.

Oceníme, pokud nám k životopisu v českém jazyce připojíš i pár slov o sobě a tvé motivaci k práci v HR. Těšíme se na viděnou u osobního pohovoru.

Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊

HR Specialista (m/ž)

Operátor ICT, a.s. je akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích. Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je např. PID Lítačka a současně inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům.

Do našeho  týmu hledáme pozitivně naladěnou posilu, která hledá různorodou práci a nezalekne se ani většího množství administrativy. Je HR tvou vášní? Hledáš neformální pracovní prostředí a přátelský tým, který ti bude inspirací i oporou? Připoj se k nám a ovlivni s námi budoucnost Prahy!

Co tě u nás čeká?

  • pestrá agenda – kompletní správa personální agendy pro zaměstnance ve svěřených organizačních útvarech společnosti

  • řízení celého procesu životního cyklu zaměstnanců (vznik, změny a ukončení pracovněprávních vztahů), včetně zajištění onboardingu a offboardingu

  • nábor zaměstnanců od A do Z, samostatné vedení výběrových řízení

  • udržování aktuálních dat a osobních údajů zaměstnanců v personálním systému

  • příprava podkladů ke mzdám a pracovněprávních dokumentů

  • spravování evidence benefitů a vzdělávání

  • podílení se na hodnocení a odměňování zaměstnanců a rozvojových aktivitách

  • péče o spokojenost zaměstnanců a každodenní komunikace s nimi

Co od tebe očekáváme?

  • prokazatelná praxe v oblasti HR min. 3 roky (na pozici HR Specialista/HR Generalista)

  • příjemné a profesionální vystupování

  • vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti

  • samostatnost i týmovost, zodpovědnost a smysl pro detail

  • aktivní a iniciativní přístup k práci a touhu profesně růst a vzdělávat se

  • schopnost řešit důvěrné a citlivé záležitosti a dodržovat mlčenlivost, smysl pro diskrétnost

  • schopnost občas pracovat pod tlakem a v krátkých termínech

  • alespoň SŠ vzdělání

  • znalost zákoníku práce

  • základní znalost mzdové agendy

  • předchozí zkušenost s personálním systémem OKbase výhodou

  • pokročilá znalost Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)

 Co ti můžeme nabídnout?

  • zázemí významné stabilní společnosti

  • pružnou pracovní dobu a home office

  • výkonnostní finanční odměnu až ve výši dvojnásobku měsíční základní mzdy ročně

  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna

  • stravenkový paušál

  • benefitní konto (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění)

  • notebook a telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům

  • atraktivní pracovní prostředí a kancelář s výhledem na Prahu (dog & children friendly)

  • plnou zastupitelnost v době tvé nepřítomnosti

  • podpora vzdělávání a profesního růstu

  • možnost seberealizace při tvorbě nových personálních aktivit a postupů (vlastní myšlenky a nápady jsou vítány)

  • firemní akce a teambuildingy

  • nástup ihned, nebo dle dohody

Tvá práce nebude stereotypem, umožníme ti podílet se na rozvojových aktivitách, HR marketingu a digitalizaci personální agendy a společně budeme pracovat na tvém profesním růstu a podporovat tě zejména v oblasti HR, ve které se chceš posouvat. K ruce navíc máme HR asistentku, která nám pomáhá s administrativou.

Oceníme, pokud nám k životopisu v českém jazyce připojíš i pár slov o sobě a tvé motivaci k práci v HR. Těšíme se na viděnou u osobního pohovoru.

Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊

HR Specialista (m/ž)

Operátor ICT, a.s. je akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích. Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je např. PID Lítačka a současně inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům.

Do našeho  týmu hledáme pozitivně naladěnou posilu, která hledá různorodou práci a nezalekne se ani většího množství administrativy. Je HR tvou vášní? Hledáš neformální pracovní prostředí a přátelský tým, který ti bude inspirací i oporou? Připoj se k nám a ovlivni s námi budoucnost Prahy!

Co tě u nás čeká?

  • pestrá agenda – kompletní správa personální agendy pro zaměstnance ve svěřených organizačních útvarech společnosti

  • řízení celého procesu životního cyklu zaměstnanců (vznik, změny a ukončení pracovněprávních vztahů), včetně zajištění onboardingu a offboardingu

  • nábor zaměstnanců od A do Z, samostatné vedení výběrových řízení

  • udržování aktuálních dat a osobních údajů zaměstnanců v personálním systému

  • příprava podkladů ke mzdám a pracovněprávních dokumentů

  • spravování evidence benefitů a vzdělávání

  • podílení se na hodnocení a odměňování zaměstnanců a rozvojových aktivitách

  • péče o spokojenost zaměstnanců a každodenní komunikace s nimi

Co od tebe očekáváme?

  • prokazatelná praxe v oblasti HR min. 3 roky (na pozici HR Specialista/HR Generalista)

  • příjemné a profesionální vystupování

  • vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti

  • samostatnost i týmovost, zodpovědnost a smysl pro detail

  • aktivní a iniciativní přístup k práci a touhu profesně růst a vzdělávat se

  • schopnost řešit důvěrné a citlivé záležitosti a dodržovat mlčenlivost, smysl pro diskrétnost

  • schopnost občas pracovat pod tlakem a v krátkých termínech

  • alespoň SŠ vzdělání

  • znalost zákoníku práce

  • základní znalost mzdové agendy

  • předchozí zkušenost s personálním systémem OKbase výhodou

  • pokročilá znalost Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)

 Co ti můžeme nabídnout?

  • zázemí významné stabilní společnosti

  • pružnou pracovní dobu a home office

  • výkonnostní finanční odměnu až ve výši dvojnásobku měsíční základní mzdy ročně

  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna

  • stravenkový paušál

  • benefitní konto (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění)

  • notebook a telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům

  • atraktivní pracovní prostředí a kancelář s výhledem na Prahu (dog & children friendly)

  • plnou zastupitelnost v době tvé nepřítomnosti

  • podpora vzdělávání a profesního růstu

  • možnost seberealizace při tvorbě nových personálních aktivit a postupů (vlastní myšlenky a nápady jsou vítány)

  • firemní akce a teambuildingy

  • nástup ihned, nebo dle dohody

Tvá práce nebude stereotypem, umožníme ti podílet se na rozvojových aktivitách, HR marketingu a digitalizaci personální agendy a společně budeme pracovat na tvém profesním růstu a podporovat tě zejména v oblasti HR, ve které se chceš posouvat. K ruce navíc máme HR asistentku, která nám pomáhá s administrativou.

Oceníme, pokud nám k životopisu v českém jazyce připojíš i pár slov o sobě a tvé motivaci k práci v HR. Těšíme se na viděnou u osobního pohovoru.

Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊

IT

Projektový management

Datová oblast

Interní služby

Top management

Linux správce (m/ž)

-

Plný úvazek

Node.js Developer pražských dat (m/ž)**

-

Plný úvazek

Windows správce (m/ž)

-

Plný úvazek

*Referall program

Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?

Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru. 

IT

Projektový management

Datová oblast

Interní služby

Top management

Linux správce (m/ž)

-

Plný úvazek

Node.js Developer pražských dat (m/ž)**

-

Plný úvazek

Windows správce (m/ž)

-

Plný úvazek

*Referall program

Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?

Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.