Back office manager/ka odboru Smart City a inovací

Back office manager/ka odboru Smart City a inovací

Back office manager/ka odboru Smart City a inovací

Back office manager/ka odboru Smart City a inovací

Co je Smart Prague a co všechno děláme? 

Smart Prague je tým lidí, kterým záleží na tom, jak bude vypadat Praha budoucnosti. Projekty, které řídíme, pomáhají vhodně reagovat na výzvy spojené s klimatickou změnou, s přechodem na nové trendy v mobilitě, se stále se zvyšujícími nároky na kvalitu života v metropoli, nebo řeší hospodárnost městských budov a provozů. Aktuálně řídíme bezmála třicítku projektů v různé fázi rozpracovanosti a nově jsme zahájili spolupráci i na mezinárodních projektech. Naše projekty jsou směsicí různých pilotních projektů, které mají pro město otestovat vhodnost dané technologie nebo se jedná už rovnou o celopražské řešení. Výsledky naší práce a práce kolegů z ostatních městských společností jsou nejlépe vidět v ročence Smart Prague Index, kterou pravidelně už pět let vydáváme. Všechno se o nás dozvíš na webu www.smartprague.eu.

 

Jaký máme tým? 

Náš tým tvoří aktuálně 16 interních lidí, převážná část jsou projektoví manažeři, kteří společně s konzultanty, analytiky a vývojáři z datové platformy Golemio a interními právníky řeší projekty, které přispívají k rozvoji metropole. V odboru nechybí ani produktoví manažeřia specialisté, kteří se starají o rozvoj již osvědčeného řešení. Naše práce je spojená též s externími specialisty zvlášť z akademické sféry. Jsme energický tým, který se rád směje a potkává se i mimo práci. 

 

Co u nás budeš dělat:

Kolegové – projekťáci/produkťáci/specialisté – budou potřebovat tvoji podporu (projektovou, administrativní, organizační a jinak akční záležitosti). Plánování, organizování a aktivní účast na schůzkách, pracovních a řídících skupinách, workshopech a týmových akcí se nevyhneš. Hledáme do týmu nejen člověk akčního, ale hlavně zodpovědného s přesahem do zajišťování nabídek a objednávek. S ohledem na fakt, že jsme veřejným zadavatelem, potřebujeme u nás v týmu někoho, kdo bude tomuto institutu rozumět a vytvoří spojku mezi právním a garantem dané zakázky. 

 

Co od Tebe očekáváme:

- Jasně a srozumitelně dokážeš vyjadřovat a prezentovat svoje myšlenky.

- Trpělivost je ti vlastní (městské prostředí má svá specifika).

- Máš chuť zlepšovat fungování města. 

- Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru. 

- Základní znalost projektového, inovačního, produktového nebo strategického řízení. 

- Znalosti veřejných zakázek a smluvních vztahů.

- Multitasking a prioritizace.

- Pečlivost, komunikativnost, spolehlivost a asertivita.

 

Výhodou pro tebe bude: 

- Schopnost rychle se orientovat v nové problematice.

- Praxe ve státní správě nebo samosprávě.

- Základní komunikace v angličtině.


Co můžeme nabídnout my: 

- Práci, která Ti bude dávat smysl. Je nejen různorodá, samostatná a někdy i pěkná výzva, ale také přímo uvidíš její dopad. A třeba usnadní život i Tobě! 

- Kanceláře s výhledem na Prahu, se dvěma velkými střešními terasami 

- Neomezený přísun kávy a čaje, klidně 24/7 a čas od času celofiremní pivo i s naším vedením 

- Pružnou pracovní dobu, možnost home office po zkušební době

- Veškeré vybavení potřebné k práci a mobilní tarif i pro soukromé účely 

- Ideální místo na odpočinek: Xbox, relax zóny s gaučem nebo fitko a saunu zdarma přímo v budově 

- Vzdělávací a jiné firemní akce 

 

A samozřejmě klasiku: stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, osobní volno, Multisportku nebo benefitní kartu, příspěvek na penzijko/životko… 

Nástup IHNED, nebo dle dohody 

Back office manager/ka odboru Smart City a inovací

Co je Smart Prague a co všechno děláme? 

Smart Prague je tým lidí, kterým záleží na tom, jak bude vypadat Praha budoucnosti. Projekty, které řídíme, pomáhají vhodně reagovat na výzvy spojené s klimatickou změnou, s přechodem na nové trendy v mobilitě, se stále se zvyšujícími nároky na kvalitu života v metropoli, nebo řeší hospodárnost městských budov a provozů. Aktuálně řídíme bezmála třicítku projektů v různé fázi rozpracovanosti a nově jsme zahájili spolupráci i na mezinárodních projektech. Naše projekty jsou směsicí různých pilotních projektů, které mají pro město otestovat vhodnost dané technologie nebo se jedná už rovnou o celopražské řešení. Výsledky naší práce a práce kolegů z ostatních městských společností jsou nejlépe vidět v ročence Smart Prague Index, kterou pravidelně už pět let vydáváme. Všechno se o nás dozvíš na webu www.smartprague.eu.

 

Jaký máme tým? 

Náš tým tvoří aktuálně 16 interních lidí, převážná část jsou projektoví manažeři, kteří společně s konzultanty, analytiky a vývojáři z datové platformy Golemio a interními právníky řeší projekty, které přispívají k rozvoji metropole. V odboru nechybí ani produktoví manažeřia specialisté, kteří se starají o rozvoj již osvědčeného řešení. Naše práce je spojená též s externími specialisty zvlášť z akademické sféry. Jsme energický tým, který se rád směje a potkává se i mimo práci. 

 

Co u nás budeš dělat:

Kolegové – projekťáci/produkťáci/specialisté – budou potřebovat tvoji podporu (projektovou, administrativní, organizační a jinak akční záležitosti). Plánování, organizování a aktivní účast na schůzkách, pracovních a řídících skupinách, workshopech a týmových akcí se nevyhneš. Hledáme do týmu nejen člověk akčního, ale hlavně zodpovědného s přesahem do zajišťování nabídek a objednávek. S ohledem na fakt, že jsme veřejným zadavatelem, potřebujeme u nás v týmu někoho, kdo bude tomuto institutu rozumět a vytvoří spojku mezi právním a garantem dané zakázky. 

 

Co od Tebe očekáváme:

- Jasně a srozumitelně dokážeš vyjadřovat a prezentovat svoje myšlenky.

- Trpělivost je ti vlastní (městské prostředí má svá specifika).

- Máš chuť zlepšovat fungování města. 

- Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru. 

- Základní znalost projektového, inovačního, produktového nebo strategického řízení. 

- Znalosti veřejných zakázek a smluvních vztahů.

- Multitasking a prioritizace.

- Pečlivost, komunikativnost, spolehlivost a asertivita.

 

Výhodou pro tebe bude: 

- Schopnost rychle se orientovat v nové problematice.

- Praxe ve státní správě nebo samosprávě.

- Základní komunikace v angličtině.


Co můžeme nabídnout my: 

- Práci, která Ti bude dávat smysl. Je nejen různorodá, samostatná a někdy i pěkná výzva, ale také přímo uvidíš její dopad. A třeba usnadní život i Tobě! 

- Kanceláře s výhledem na Prahu, se dvěma velkými střešními terasami 

- Neomezený přísun kávy a čaje, klidně 24/7 a čas od času celofiremní pivo i s naším vedením 

- Pružnou pracovní dobu, možnost home office po zkušební době

- Veškeré vybavení potřebné k práci a mobilní tarif i pro soukromé účely 

- Ideální místo na odpočinek: Xbox, relax zóny s gaučem nebo fitko a saunu zdarma přímo v budově 

- Vzdělávací a jiné firemní akce 

 

A samozřejmě klasiku: stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, osobní volno, Multisportku nebo benefitní kartu, příspěvek na penzijko/životko… 

Nástup IHNED, nebo dle dohody 

Back office manager/ka odboru Smart City a inovací

Co je Smart Prague a co všechno děláme? 

Smart Prague je tým lidí, kterým záleží na tom, jak bude vypadat Praha budoucnosti. Projekty, které řídíme, pomáhají vhodně reagovat na výzvy spojené s klimatickou změnou, s přechodem na nové trendy v mobilitě, se stále se zvyšujícími nároky na kvalitu života v metropoli, nebo řeší hospodárnost městských budov a provozů. Aktuálně řídíme bezmála třicítku projektů v různé fázi rozpracovanosti a nově jsme zahájili spolupráci i na mezinárodních projektech. Naše projekty jsou směsicí různých pilotních projektů, které mají pro město otestovat vhodnost dané technologie nebo se jedná už rovnou o celopražské řešení. Výsledky naší práce a práce kolegů z ostatních městských společností jsou nejlépe vidět v ročence Smart Prague Index, kterou pravidelně už pět let vydáváme. Všechno se o nás dozvíš na webu www.smartprague.eu.

 

Jaký máme tým? 

Náš tým tvoří aktuálně 16 interních lidí, převážná část jsou projektoví manažeři, kteří společně s konzultanty, analytiky a vývojáři z datové platformy Golemio a interními právníky řeší projekty, které přispívají k rozvoji metropole. V odboru nechybí ani produktoví manažeřia specialisté, kteří se starají o rozvoj již osvědčeného řešení. Naše práce je spojená též s externími specialisty zvlášť z akademické sféry. Jsme energický tým, který se rád směje a potkává se i mimo práci. 

 

Co u nás budeš dělat:

Kolegové – projekťáci/produkťáci/specialisté – budou potřebovat tvoji podporu (projektovou, administrativní, organizační a jinak akční záležitosti). Plánování, organizování a aktivní účast na schůzkách, pracovních a řídících skupinách, workshopech a týmových akcí se nevyhneš. Hledáme do týmu nejen člověk akčního, ale hlavně zodpovědného s přesahem do zajišťování nabídek a objednávek. S ohledem na fakt, že jsme veřejným zadavatelem, potřebujeme u nás v týmu někoho, kdo bude tomuto institutu rozumět a vytvoří spojku mezi právním a garantem dané zakázky. 

 

Co od Tebe očekáváme:

- Jasně a srozumitelně dokážeš vyjadřovat a prezentovat svoje myšlenky.

- Trpělivost je ti vlastní (městské prostředí má svá specifika).

- Máš chuť zlepšovat fungování města. 

- Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru. 

- Základní znalost projektového, inovačního, produktového nebo strategického řízení. 

- Znalosti veřejných zakázek a smluvních vztahů.

- Multitasking a prioritizace.

- Pečlivost, komunikativnost, spolehlivost a asertivita.

 

Výhodou pro tebe bude: 

- Schopnost rychle se orientovat v nové problematice.

- Praxe ve státní správě nebo samosprávě.

- Základní komunikace v angličtině.


Co můžeme nabídnout my: 

- Práci, která Ti bude dávat smysl. Je nejen různorodá, samostatná a někdy i pěkná výzva, ale také přímo uvidíš její dopad. A třeba usnadní život i Tobě! 

- Kanceláře s výhledem na Prahu, se dvěma velkými střešními terasami 

- Neomezený přísun kávy a čaje, klidně 24/7 a čas od času celofiremní pivo i s naším vedením 

- Pružnou pracovní dobu, možnost home office po zkušební době

- Veškeré vybavení potřebné k práci a mobilní tarif i pro soukromé účely 

- Ideální místo na odpočinek: Xbox, relax zóny s gaučem nebo fitko a saunu zdarma přímo v budově 

- Vzdělávací a jiné firemní akce 

 

A samozřejmě klasiku: stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, osobní volno, Multisportku nebo benefitní kartu, příspěvek na penzijko/životko… 

Nástup IHNED, nebo dle dohody 

IT

Projektový management

Datová oblast

Interní služby

Top management

Servisní technik – SW specialista (m/ž)

-

Plný úvazek

Servisní technik – HW specialista (m/ž)

-

Plný úvazek

Aplikační správce junior (m/ž)

-

Plný úvazek

Webový vývojář pro pražské weby (m/ž)

-

Plný úvazek

Licenční manažer (m/ž)

-

Plný úvazek

Linux správce (m/ž)

-

Plný úvazek

Node.js Developer pražských dat (m/ž)**

-

Plný úvazek

Windows správce (m/ž)

-

Plný úvazek

*Referall program

Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?

Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru. 

IT

Projektový management

Datová oblast

Interní služby

Top management

Servisní technik – SW specialista (m/ž)

-

Plný úvazek

Servisní technik – HW specialista (m/ž)

-

Plný úvazek

Aplikační správce junior (m/ž)

-

Plný úvazek

Webový vývojář pro pražské weby (m/ž)

-

Plný úvazek

Licenční manažer (m/ž)

-

Plný úvazek

Linux správce (m/ž)

-

Plný úvazek

Node.js Developer pražských dat (m/ž)**

-

Plný úvazek

Windows správce (m/ž)

-

Plný úvazek

*Referall program

Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?

Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.