Back office manažer/ka právního oddělení

Back office manažer/ka právního oddělení

Back office manažer/ka právního oddělení

Back office manažer/ka právního oddělení

V naší městské akciové společnosti Operátor ICT, a.s. hledáme schopného/u a samostatného/u back office manažera/ku, který/á bude součástí týmu právního oddělení. 

Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Naším největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio. 

Do našeho týmu právníků, kterých je momentálně pět, hledáme back office manažera/ku, který/á bude řešit agendu spojenou s organizací představenstva společnosti a její dozorčí rady. Pozice je v tomto týmu úplně nová, což znamená, že agenda bude postupně přibývat s tím, jak se tým bude s touto rolí sžívat. 

Jak si Tě představujeme?

• Tvé silné stránky jsou: samostatnost, trpělivost, pečlivost, schopnost plánovat a rychle se rozhodovat.

• Nebojíš se výzev, nových věcí a odpovědnosti za svěřené úkoly. 

• Zvládneš napsat bezchybný obchodní dopis, zápis z představenstva a dozorčí rady a dokážeš si poradit s tvorbou metodiky spojené s chodem oddělení. 

• Máš velmi dobré znalosti MS Office.

• Jsi odolný/á vůči rychle se měnícímu prostředí a neúspěch vnímáš jako možnost pro zlepšení. 

• Trpělivost je ti vlastní (městské prostředí má svá specifika).

• Máš velmi dobrý kultivovaný projev a jsi ochotný/á kolegům pomoci. 

• Přinášíš nápady na zlepšení chodu oddělení. 

• Máš vysokoškolské vzdělání v oblasti práva (není nutná právnická fakulta) nebo se zaměřením na veřejnou správu. S ohledem na praxi přihlédneme i ke středoškolskému vzdělání. 

Co bude tvým prvním úkolem?

• Zajišťovat nezbytnou administrativu a organizační úkoly související s činností dozorčí rady/představenstva.

• Zabezpečovat přípravu jednání podle pokynů tajemníka/ce představenstva a dozorčí rady.

• Pořizovat zápisy z jednání dozorčí rady/představenstva a vést jejich evidenci, jakož i evidenci přijatých usnesení a koordinovat jejich plnění.

• Spolupracovat s právním oddělením na přípravě zveřejňovaných dokumentů (např. podklady pro zápis do OR).

• Vytvoření metodiky zajištění představenstva/dozorčí rady. 

• Koordinační činnost v rámci auditů. 

Velkou výhodou bude pro tebe:

• Znalost zákona o veřejných zakázkách, o obchodních korporacích.

• Praxe z oblasti corporate governance. 

• Praxe v obdobné pozici.

Co vám můžeme nabídnout?

• Práci, která dává smysl. Je nejen různorodá, samostatná a někdy i pěkná výzva, ale jsou vidět její dopady v reálném životě.

• Zázemí významné městské společnosti.

• Atraktivní pracovní prostředí v samém centru Prahy.

• Pružnou pracovní dobu a možnost home office. 

• 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna.

• Stravenkový paušál.

• Benefitní konto zaměstnance (příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, Multisport karta, benefitní karta) a další výhody.

• Firemní akce a teambuildingy.

• Pozice je vhodná pro muže i ženy.

• Nástup IHNED, nebo dle dohody.

 

Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊

Back office manažer/ka právního oddělení

V naší městské akciové společnosti Operátor ICT, a.s. hledáme schopného/u a samostatného/u back office manažera/ku, který/á bude součástí týmu právního oddělení. 

Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Naším největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio. 

Do našeho týmu právníků, kterých je momentálně pět, hledáme back office manažera/ku, který/á bude řešit agendu spojenou s organizací představenstva společnosti a její dozorčí rady. Pozice je v tomto týmu úplně nová, což znamená, že agenda bude postupně přibývat s tím, jak se tým bude s touto rolí sžívat. 

Jak si Tě představujeme?

• Tvé silné stránky jsou: samostatnost, trpělivost, pečlivost, schopnost plánovat a rychle se rozhodovat.

• Nebojíš se výzev, nových věcí a odpovědnosti za svěřené úkoly. 

• Zvládneš napsat bezchybný obchodní dopis, zápis z představenstva a dozorčí rady a dokážeš si poradit s tvorbou metodiky spojené s chodem oddělení. 

• Máš velmi dobré znalosti MS Office.

• Jsi odolný/á vůči rychle se měnícímu prostředí a neúspěch vnímáš jako možnost pro zlepšení. 

• Trpělivost je ti vlastní (městské prostředí má svá specifika).

• Máš velmi dobrý kultivovaný projev a jsi ochotný/á kolegům pomoci. 

• Přinášíš nápady na zlepšení chodu oddělení. 

• Máš vysokoškolské vzdělání v oblasti práva (není nutná právnická fakulta) nebo se zaměřením na veřejnou správu. S ohledem na praxi přihlédneme i ke středoškolskému vzdělání. 

Co bude tvým prvním úkolem?

• Zajišťovat nezbytnou administrativu a organizační úkoly související s činností dozorčí rady/představenstva.

• Zabezpečovat přípravu jednání podle pokynů tajemníka/ce představenstva a dozorčí rady.

• Pořizovat zápisy z jednání dozorčí rady/představenstva a vést jejich evidenci, jakož i evidenci přijatých usnesení a koordinovat jejich plnění.

• Spolupracovat s právním oddělením na přípravě zveřejňovaných dokumentů (např. podklady pro zápis do OR).

• Vytvoření metodiky zajištění představenstva/dozorčí rady. 

• Koordinační činnost v rámci auditů. 

Velkou výhodou bude pro tebe:

• Znalost zákona o veřejných zakázkách, o obchodních korporacích.

• Praxe z oblasti corporate governance. 

• Praxe v obdobné pozici.

Co vám můžeme nabídnout?

• Práci, která dává smysl. Je nejen různorodá, samostatná a někdy i pěkná výzva, ale jsou vidět její dopady v reálném životě.

• Zázemí významné městské společnosti.

• Atraktivní pracovní prostředí v samém centru Prahy.

• Pružnou pracovní dobu a možnost home office. 

• 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna.

• Stravenkový paušál.

• Benefitní konto zaměstnance (příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, Multisport karta, benefitní karta) a další výhody.

• Firemní akce a teambuildingy.

• Pozice je vhodná pro muže i ženy.

• Nástup IHNED, nebo dle dohody.

 

Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊

Back office manažer/ka právního oddělení

V naší městské akciové společnosti Operátor ICT, a.s. hledáme schopného/u a samostatného/u back office manažera/ku, který/á bude součástí týmu právního oddělení. 

Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Naším největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio. 

Do našeho týmu právníků, kterých je momentálně pět, hledáme back office manažera/ku, který/á bude řešit agendu spojenou s organizací představenstva společnosti a její dozorčí rady. Pozice je v tomto týmu úplně nová, což znamená, že agenda bude postupně přibývat s tím, jak se tým bude s touto rolí sžívat. 

Jak si Tě představujeme?

• Tvé silné stránky jsou: samostatnost, trpělivost, pečlivost, schopnost plánovat a rychle se rozhodovat.

• Nebojíš se výzev, nových věcí a odpovědnosti za svěřené úkoly. 

• Zvládneš napsat bezchybný obchodní dopis, zápis z představenstva a dozorčí rady a dokážeš si poradit s tvorbou metodiky spojené s chodem oddělení. 

• Máš velmi dobré znalosti MS Office.

• Jsi odolný/á vůči rychle se měnícímu prostředí a neúspěch vnímáš jako možnost pro zlepšení. 

• Trpělivost je ti vlastní (městské prostředí má svá specifika).

• Máš velmi dobrý kultivovaný projev a jsi ochotný/á kolegům pomoci. 

• Přinášíš nápady na zlepšení chodu oddělení. 

• Máš vysokoškolské vzdělání v oblasti práva (není nutná právnická fakulta) nebo se zaměřením na veřejnou správu. S ohledem na praxi přihlédneme i ke středoškolskému vzdělání. 

Co bude tvým prvním úkolem?

• Zajišťovat nezbytnou administrativu a organizační úkoly související s činností dozorčí rady/představenstva.

• Zabezpečovat přípravu jednání podle pokynů tajemníka/ce představenstva a dozorčí rady.

• Pořizovat zápisy z jednání dozorčí rady/představenstva a vést jejich evidenci, jakož i evidenci přijatých usnesení a koordinovat jejich plnění.

• Spolupracovat s právním oddělením na přípravě zveřejňovaných dokumentů (např. podklady pro zápis do OR).

• Vytvoření metodiky zajištění představenstva/dozorčí rady. 

• Koordinační činnost v rámci auditů. 

Velkou výhodou bude pro tebe:

• Znalost zákona o veřejných zakázkách, o obchodních korporacích.

• Praxe z oblasti corporate governance. 

• Praxe v obdobné pozici.

Co vám můžeme nabídnout?

• Práci, která dává smysl. Je nejen různorodá, samostatná a někdy i pěkná výzva, ale jsou vidět její dopady v reálném životě.

• Zázemí významné městské společnosti.

• Atraktivní pracovní prostředí v samém centru Prahy.

• Pružnou pracovní dobu a možnost home office. 

• 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna.

• Stravenkový paušál.

• Benefitní konto zaměstnance (příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, Multisport karta, benefitní karta) a další výhody.

• Firemní akce a teambuildingy.

• Pozice je vhodná pro muže i ženy.

• Nástup IHNED, nebo dle dohody.

 

Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊

IT

Projektový management

Datová oblast

Interní služby

Top management

Servisní technik – SW specialista (m/ž)

-

Plný úvazek

Servisní technik – HW specialista (m/ž)

-

Plný úvazek

Aplikační správce junior (m/ž)

-

Plný úvazek

Webový vývojář pro pražské weby (m/ž)

-

Plný úvazek

Licenční manažer (m/ž)

-

Plný úvazek

Linux správce (m/ž)

-

Plný úvazek

Node.js Developer pražských dat (m/ž)**

-

Plný úvazek

Windows správce (m/ž)

-

Plný úvazek

*Referall program

Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?

Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru. 

IT

Projektový management

Datová oblast

Interní služby

Top management

Servisní technik – SW specialista (m/ž)

-

Plný úvazek

Servisní technik – HW specialista (m/ž)

-

Plný úvazek

Aplikační správce junior (m/ž)

-

Plný úvazek

Webový vývojář pro pražské weby (m/ž)

-

Plný úvazek

Licenční manažer (m/ž)

-

Plný úvazek

Linux správce (m/ž)

-

Plný úvazek

Node.js Developer pražských dat (m/ž)**

-

Plný úvazek

Windows správce (m/ž)

-

Plný úvazek

*Referall program

Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?

Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.